Paolo's Happiness
Paolo Piangino er en svært glad mann – fordi han kan gråte. Han gråter av historier med en trist slutt og av historier med en lykkelig slutt. Paolos tårer gjør andre glade også. De kan plukke opp Paolos glede som blomster, men de kan ikke holde fast i den.