Nashorn im Galopp
Bruno vandrer gjennom byen på leting etter dens sjel. Drevet av nysgjerrighet, fantasi og sitt ville perspektiv av virkeligheten, løfter han på byens gamle slør. Bruno samler på mønster, rom og overflater, og viser oss byen slik vi aldri har sett den før.