The Birth of Valerie Venus
En ganske frustrert, ensom og lenge lidende prests kone, blir utsatt for en liten ulykke når hun rengjør en statue av jomfru Maria. Som et resultat, blir hun "besatt", i mangel på en bedre beskrivelse, og begynner å få et eget liv, med merkelige og visstnok morsomme konsekvenser.
Fanget i en verden av mishandling og slaveri, har en prest sin lenge lidende kone,, Valerie (55), brukt et helt liv på å tjene andre. Fortapt og ensom ber hun stille til en statue av jomfru Maria, som besvarer bønnene hennes i form av en merkelig kraft. Overbevist om at hun er besatt, kjemper Valerie mot seg selv, helt til hun innser at det faktisk er noen fordeler med å være snill mot seg selv.