The Last Man on Earth
Året er 2022, og hele verden har blitt utryddet av et dødelig virus. Bare én mann er i live: Phil Miller (Will Forte). Han var en vanlig fyr som elsket familien og hatet jobben. Nå kjører han land og strand rundt i bobilen sin og leter etter overlevende. Han har vært i hver eneste by i USA, Mexico og Canada uten å finne noen. Tilbake i hjembyen Tucson kommer han til den smertefulle erkjennelsen at han nesten helt sikkert er det siste levende mennesket igjen på jorden. Det eneste han ønsker er at noen – hvem som helst – skal komme til Tucson og finne ham, og aller helst en kvinne.