My Name is Earl
Earl har gjort for mange ugjerninger i livet, og skjebnen kaster ham inn i en livsendrende fase. Når Earl vinner lotteriet, men øyeblikkelig etterpå blir truffet av en bil, får han en åpenbaring og begynner å tro på karma. Fra dette øyeblikket fremover er han fast bestemt på å gjøre opp for sine fortidige feil.