Villmarkens mann
Ekstremutforskeren Hazen Audel gjenopplever sine mest spennende, og pinefulle, ja, rent ut kvalmende øyeblikk, og avslører hva som trengs for å bli en «Villmarkens mann». Å finne vann, proteiner, bygge ly og få fyr er essensielt for å overleve i villmarken, men i noen områder kan disse grunnleggende ferdighetene være nesten umulig å mestre.