Pam & Tommy
Satt til det Ville Vesten av begynnelsen på internettet, er «Pam & Tommy» basert på den utrolige sanne historien om Pamela Anderson (Lily James) Og Tommy Lees (Sebastian Stan) sex-video. Videoen, som ble stjålet fra parets hjem av en misfornøyd entreprenør (Seth Rogen), gikk fra å bli hemmelig distribuert på VHS for nysgjerrige øyne, til en global sensasjon da den ble lastet opp på nettet i 1997. En kjærlighetshistorie, krimhistorie og advarende historie i en og samme serie.