Dopesick
Dopesick undersøker hvordan ett selskap utløste den verste narkotikaepidemien i amerikansk historie og tar seerne med til episenteret i Amerikas kamp mot opioidavhengighet. Helter som trosser alle odds vil tre frem i en intens og spennende reise for å bekjempe de feige markedskreftene og deres allierte, som står bak denne nasjonale krisen.
Dopesick undersøker hvordan ett selskap utløste den verste narkotikaepidemien i amerikansk historie. Serien tar seerne med til episenteret i Amerikas kamp mot opioidavhengighet, fra styrerommene til de store legemiddelselskapene, til et kriserammet gruvesamfunn i Virginia, til korridorene til det amerikanske narkotikapolitiet DEA. Helter som trosser alle odds vil tre frem i en intens og spennende reise for å bekjempe de feige markedskreftene og deres allierte, som står bak denne nasjonale krisen. Denne limited-serien er inspirert av den New York Times-bestselgende boken av Beth Macy.