The Eighth Family
Med oppfinnelsen av skuddsikkert termisk undertøy innehar Basmacıgil-familien tittelen Den åttende familien, en av verdens herskende krefter. Likevel, mens seks svært forskjellige søsken prøver å drive familiebedriften, gjør deres velmenende, men ineffektive innsats faren Erol overbevist om at "ingen ytre fiende er nødvendig".
Basmacıgil-familien, opprinnelig kjent for tekstilvirksomheten sin, får global makt gjennom sin banebrytende oppfinnelse: skuddsikkert termisk undertøy. Denne bragden gir dem tittelen Den åttende familien, en av verdens herskende krefter. Seks halvsøsken står nå overfor den formidable oppgaven med å beskytte familiens nye status. Likevel får deres klønete forsøk på krisehåndtering, beslutningstaking og problemløsning – til tross for at de er drevet av gode intensjoner – faren deres, Erol Basmacıgil, til å klage: "Vi trenger ikke fiender utenfra." Når en virkelig trussel dukker opp, gjenoppdager søsknene samholdet seg imellom. Under Erols ledelse engasjerer Basmacıgil-familien seg i en intens kamp for å forsvare sin makt mot fiender både utenfra og innenfra.