The Murky Stream
I det lovløse Joseon har den en gang så klare Gyeonggang-elva blitt en grumsete bekk. Siyul skjuler en plaget fortid. Choi Eun drømmer om å bli landets største forhandler, og Jung Chun vil bli en anstendig embetsmann. Skjebnene deres flettes sammen mens de kjemper for å forme sin egen verden.