White Men Can't Jump
I denne moderne utgaven av den legendariske filmen slår Jeremy seg motvillig sammen med Kamal. Jeremy er en tidligere stjerne som fikk karrieren spolert av skader mens Kamal var en lovende spiller som selv ødela fremtiden sin innenfor sporten. Samtidig som de holder styr på skjøre forhold, økonomiske problemer og indre kamper, slår de to tilsynelatende veldig ulike gatespillerne seg sammen for å gjøre et siste forsøk på å oppnå det de drømmer om.