Komedie, Musikk
Dave er en nevrotisk mann sent i tjueårene som har overbevist seg selv om at det er hans skjebne å bli en av verdens største rappere, men nå må han overbevise sine nærmeste venner, for med deres hjelp kan han kanskje overbevise verden.