Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Sanger og låtskriver Olivia Rodrigo kjører den velkjente veien fra Salt Lake City, hvor hun begynte å skrive debutalbumet sitt "SOUR", til Los Angeles. Underveis minnes hun hvordan det var å skrive og skape det rekordbrytende albumet sitt, og deler følelsene sine som en ung kvinne som navigerer gjennom en bestemt periode i livet.
Sanger og låtskriver Olivia Rodrigo kjører den velkjente veien fra Salt Lake City, hvor hun begynte å skrive debutalbumet sitt "SOUR", til Los Angeles. Underveis minnes hun hvordan det var å skrive og skape det rekordbrytende albumet sitt, og deler følelsene sine som en ung kvinne som navigerer gjennom en bestemt periode i livet. Gjennom nye live-framføringer av sangene, nære intervjuer og videoklipp fra innspillingen som aldri har blitt vist før, får seerne følge Olivia på en filmatisk reise som utforsker historien bak "SOUR". Filmen er regissert av Stacey Lee og produsert av Interscope Films og Supper Club.