Keeping Up with the Kardashians
Det trendsettende realityserie-fenomenet Keeping Up With The Kardashians viser én av Hollywoods mest profilerte familier idet dens medlemmer søker berømmelse, rikdom og husfred. Giftemål, samlivsbrudd, babyer og oppbyggingen av media- og stilimperiumet blir vist frem, og familien legger ikke skjul på noe foran kameraene. Med Kim, Khloé, Kourtney, Kris og flere er dette en klan med klin kokos karakterer. Og publikum kan ikke få nok!