Bridesmaids
Annie (Kristen Wiig) er noen-og-tredve og ikke helt fornøyd med tilværelsen. Men da bestevenninnen Lillian (Maya Rudolph) utnevner henne til forloveren sin, snus livet fullstendig på hodet. Med null peiling, men fast bestemt på å gi alt, leder Annie en salig blanding brudepiker (Rose Byrne, Melissa McCarthy, Wendi McLendon-Covey og Ellie Kemper) mer eller mindre helskinnet gjennom de ulike forberedelsene fram mot den store dagen.