Iberia's Woodlands
I denne dokumentarserien i to deler vil vi se utfordringene som skogbeboerne må kjempe mot hver dag for å overleve. Når de miljømessige forholdene blir hardere under visse tider av året, setter konkurransen og rivaliseringen dem alle på prøve. En blanding av tilpasning og hell vil bestemme hvem som klarer å overleve.