Bogus
Da moren til en ung gutt dør, finner han opp en innbilt venn som kan være med ham til sitt nye hjem langt borte.
Da moren til en ung gutt dør, finner han opp en innbilt venn som kan være med ham til sitt nye hjem langt borte. Hvordan kan en gutt være ensom med en vennlig kjempe som heter Bogus? Garard Depardieu og Whoopi Goldberg spiller sammen for første gang i denne hjertevarme historien om magi og fantasi.