Heavy metal-Bill
Bill er en rockestjerne i et heavy metal-band. Han begynner i et garasje-band og blir en stjerne med hitsangen "Dad Gum". Lynet McQueen blir med ham opp på scenen under en stor konsert, og de rocker seg inn i historien.