Bill i løse luften
Bill bestemmer seg for å lære seg å fly og rekrutteres av elitegruppen Falcon Hawks. På det store flyshowet får Bill besøk av Lynet McQueen Hawk.
Bill bestemmer seg for å lære seg å fly. Etter et ekspresskurs drar Bill opp i luften, og ved et uhell blir han rekruttert av en elitegruppe av formasjonsflygere, Falcon Hawks. På det store flyshowet utfører Bill sitt farligste stunt og må reddes av ingen andre enn Lynet McQueen Hawk.