Confessions of a Teenage Drama Queen
Når den alltid dramatiske tenåringsjenta Lola (Lindsey Lohan) og familien flytter fra byen til forstaden, føler hun at livet ganske enkelt ikke er verdt å leve. Men uansett hvem eller hva som kommer i veien, vil hun aldri gi opp ambisjonen om å bli stjerne. Lolas morsomme eventyr vil ikke bli glamorøst, men det kan kanskje vise henne at livet virkelig kan toppe hennes villeste drømmer.