Eventyr i New York
Et Disney-eventyr våkner til live på Manhattan når en ond dronning sender en animert prinsesse dit. Hun forelsker seg i en advokat, og vil finne ut om eventyrromansen fungerer i den virkelige verden.
For Giselle, som snart skal bli prinsesse, er livet et eventyr... til hun bannlyses fra det animerte landet Andalasia av en ond dronning og kastes inn i det veldig umagiske moderne Manhattan. Når en kynisk skilsmisseadvokat kommer henne til unnsetning, aner han ikke at denne glade, uskyldige jenta vil trollbinde ham.