Disney Intertwined
«Intertwined» følger historiene til personer som er knyttet sammen gjennom tiden via musikk og et magisk armbånd. Allegra finner det og prøver å endre forholdet mellom moren, Caterina, og bestemoren, Cocó, slik at hennes egen drøm om å bli en del av musikkteaterkompaniet Eleven O'Clock kan bli oppfylt. Underveis oppdager Allegra at hun ikke er den eneste tidsreisende, og at flere er forbundet gjennom armbåndet.