Werewolf By Night
På en mørk og dyster kveld kommer en hemmelig gjeng med monsterjegere smygende ut fra skyggene og samler seg i det illevarslende Bloodstone-tempelet etter at deres leder har gått bort. I en underlig og makaber minnestund for lederens liv, blir deltakerne kastet inn i en mystisk og dødelig konkurranse om en mektig relikvie - en jakt som til slutt fører dem ansikt til ansikt med et farlig monster.
På en mørk og dyster kveld kommer en hemmelig gjeng med monsterjegere smygende ut fra skyggene og samler seg i det illevarslende Bloodstone-tempelet etter at deres leder har gått bort. I en underlig og makaber minnestund for lederens liv, blir deltakerne kastet inn i en mystisk og dødelig konkurranse om en mektig relikvie - en jakt som til slutt fører dem ansikt til ansikt med et farlig monster. Inspirert av skrekkfilmer fra 1930- og 1940-tallet påkaller denne nifse spesialen en fornemmelse av frykt og makaberhet med stor spenning og skrekk langs veien, mens vi utforsker et nytt hjørne av Marvel Cinematic Universe.