Loki
I Marvel Studios “Loki” gjenopptar den sprudlende skurken Loki (Tom Hiddleston) sin rolle som luringguden i en ny serie som finner sted etter hendelsene i “Avengers: Endgame.” Kate Herron er regissør og Michael Waldron er hovedforfatter.