Jordan Rides the Bus
Høsten 1993, mens han var i sitt livs beste form og på sitt høyeste punkt i sporten, forlot Michael Jordan basketball. Etter å ha ledet "Dream Team" til en olympisk gullmedalje i 1992 og ha hjulpet Chicago Bulls med å vinne deres tredje NBA mesterskap på rad, ble Jordan sterkt påvirket da faren hans ble drept. Var det dette brutale tapet av en såpass viktig person i livet hans som fikk verdens mest kjente sportsutøver til å forsøke å endelig oppfylle en barndomsdrøm ved å spille baseball? Eller var det følelsen av at han ikke hadde noe mer å bevise eller vinne i basketball? Eller noe enda dypere og uforståelig innad i ham?