Phi Slama Jama
Tidlig på 80-tallet var de den mest populære mannlige studentforeningen innen college basketball. Ledet av den nigerianske fotballspilleren Hakeem Olajuwon og en nylig rekruttert gutt fra nærområdet kalt Clyde Drexler, gjorde ikke University of Houston Cougars bare NCAA Final Four mer spennende ved å kvalifisere seg hele tre ganger på råd (1982-1984), men de hjalp også til med å endre selve sporten.
Tidlig på 80-tallet var de den mest populære mannlige studentforeningen innen college basketball. Ledet av den nigerianske fotballspilleren Hakeem Olajuwon og en nylig rekruttert gutt fra nærområdet kalt Clyde Drexler, gjorde ikke University of Houston Cougars bare NCAA Final Four mer spennende ved å kvalifisere seg hele tre ganger på rad (1982-1984), men de hjalp også til med å endre selve sporten. I denne "30 for 30"-filmen forteller regissøren Chip Rives ("Brian and the Boz") historien om de høytflygende sirkushandlingene som foregikk under ringmesteren Guy V. Lewis, og han forteller en historie om fantastisk storhet og knusende hjertesorg. Samtidig som han utforsker hovedhistorien, fokuserer Rives også på mysteriet rundt forsvinningen av den gåtefulle spilleren Benny Anders og det evigvarende broderskapet som fører til at lagkameratene og medkapteinene i 1981-1982, Eric Davis og Lynden Ros, forsøker å finne ham igjen mer enn to tiår etter at han forsvant.