Doctor Strange
En verdensberømt nevrokirurg ødelegger hendene sine i en bilulykke. På jakt etter en kur finner han sterk magi i Kamar-Taj, frontlinjen i en kamp mot mørke krefter som vil ødelegge virkeligheten vår.