Marvel Studios' Avengers: Endgame
I den storslagne avslutningen på Infinity-sagaen som ble et kritikerrost fenomen, ser vi Avengers kjempe mot Thanos i et dramatisk oppgjør. Etter at katastrofale hendelser utslettet halvparten av verdens befolkning, strever de gjenværende heltene med å komme seg videre. Men de må samles for å gjenopprette orden og harmoni i universet og få tilbake sine kjære.