DokumentarHistorisk
Profil om Muhammad Abdul Aziz, en mann som ble feilaktig dømt for drapet på Malcolm X, med det første TV-intervjuet med Aziz siden han ble renvasket. Denne spesialen forteller om det sjokkerende attentatet på Malcolm X i 1965, Aziz’ tiår bak murene og den knusende virkningen på familien til Aziz.