Teen Beach 2
Cowabunga! Surf på en perfekt bølge full av sommermoro, spenning, overraskelser og begynnende forelskelse. Livet er flott for surferne Brady og McKenzie–til en monsterbølge frakter dem inn i den klassiske strandfestfilmen «Wet Side Story» fra 60-tallet, der rivaliserende bikere og surfere er klare til å slåss. Kan heltene våre få historien på rett spor, eller er de fanget for alltid?