The Darjeeling Limited
Det går ikke alltid som planlagt når tre amerikanske brødre som sørger over tapet av faren drar på en spirituell tur i India for å besøke moren i et kloster i Himalaya.
Tre amerikanske brødre har ikke snakket sammen på ett år. De legger ut på en togreise tvers over India for å finne seg selv og knytte nye bånd, så de igjen kan bli brødrene de en gang var. Med Owen Wilson, Adrian Brody og Jason Schwartzman.