The Muppets
Walter, verdens største Muppet-fan, og vennene hans avslører en plan om å ødelegge Muppet-teatret. De må gjenforene Kermit og vennene hans og starte verdens største TV-aksjon for å redde teatret.
På ferie i Los Angeles oppdager Walter, verdens største Muppet-fan, hans bror Gary, og venn Mary, planen til en grådig oljemillionær om å ødelegge Muppet-teatret. Nå må trioen gjenforene Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear og vennene for å lede verdens største TV-aksjon for å redde teatret.