The Muppet Show
Det er The Muppet Show, alle sammen! Kermit, Miss Piggy og den elskede Muppet-gjengen er tilbake med en helt ny spesialsending for å feire 50-årsjubileet til den ikoniske og banebrytende originalserien som gikk fra 1975 til 1981. For første gang på over førti år er Muppet-karakterene tilbake på TV-skjermen, og i ekte Muppet-stil byr de på ny musikk, morsomme sketsjer og kaos bak kulissene. Denne gangen inviterer de både trofaste fans og en helt ny generasjon seere med på moroa. Opplev The Muppets igjen i det originale Muppet Theatre - det blir mange overraskelser og en spesiell gjestestjerne: den Grammy-vinnende popstjernen Sabrina Carpenter!