Tin Toy
Babyer er sjelden monsterliknende, med mindre man er et leketøy. Etter å ha unnsluppet en siklende baby innser Tinny at når alt kommer til alt, så vil han bli lekt med. Men i løpet av tiden det tar ham å oppdage det, har babyen fått nye interesser som bare et spedbarn finner spennende.