Eventyrene til Andre og Wally B.
Andre våkner fra en blund og møter en plagsom bie med et kraftig stikk. Andre tror han kan løpe fra insektet, men Wally B. vet at han kan ta igjen hvem som helst.
Det er ikke noe som en avslappende blund i en hyggelig, skogkledt dal. Men når Andre våkner og møter et plagsom gul- og svartstripet insekt med et kraftig stikk, ender han opp på en lang og smertefull tur. Andre tror han er smart og i stand til å komme unna en bie. Men som alle stikkende insekter vet Wally B. bedre, og kan ta igjen hvem som helst på et øyeblikk.