Z-O-M-B-I-E-S
Seabrook er en typisk amerikansk småby full av tradisjoner, fotballspillere og cheerleadere. Men alt blir snudd på hodet når ungdommer fra Zombietown får lov til å starte på Seabrook High School! Zombiene og menneskene strever med å fungere sammen, men et gryende vennskap mellom cheerleaderen Addison og zombien Zed kan kanskje klare å forene skolen og byen en gang for alle.