Nye Doktor Doogie
Dr. Lahela “Doogie” Kamealoha, et 16 år gammelt vidunderbarn, sjonglerer en gryende legekarriere og tenåringslivets utfordringer. På sykehuset forundrer Lahela pasienter og kolleger, som kaller henne "Doogie" etter TV-serien Doogie Howser, M.D. fra 90-tallet. Hjemme frykter hennes forkjælende far, Benny, og hennes karrieredrevne mor, Clara (sjefsoverlege og Lahelas sjef), at hun vokser opp for fort. Med støtte fra sin snille – og artige – ohana (family and friends), skaper Lahela sin egen vei.