American Dad
En animert serie som handler om Stan Smith, en CIA-agent i Langley Falls, Virginia, hvis hovedmål er nasjonal sikkerhet. Familien hans, en snakkende gullfisk og et romvesen reddet fra Area 51 holder Stan opptatt mens han prøver å forhindre terroraktivitet i USA.
American Dad er en animert serie som handler om Stan Smith (Seth MacFarlane), en CIA-agent som er våpenekspert og familiemann. Stan er alltid på vakt for terroraktivitet og vil gå langt for å beskytte sitt kjære America og holde hjemlandet trygt. Bare sjekk ut terroralarmskjemaet på kjøleskapet og den lynraske reaksjonen av å skyte brødristeren når toasten popper opp.