The Cleveland Show
Favorittnaboen fra "Family Guy", Cleveland Brown, er tilbake i sin egen serie. Han og sønnen flytter tilbake til hjembyen i Virginia, hvor han slår seg til ro med ungdomskjæresten sin. Den spesielle familien må takle bondetampene i nabohuset, sprø eks-kjærester og en folksom bryllupsreise.