Angel
Med en kombinasjon av eventyr og mørk humor, forteller ANGEL historien om en flere århundre gammel vampyr som leter etter frelse ved å redde tapte sjeler i Los Angeles.
En flere århundre gammel vampyr med samvittighet, Angel (David Boreanaz) har forlatt den lille California-byen Sunnydale og den eneste kvinnen han noensinne har elsket til fordel for Englenes by. Mellom ondskapen og de talløse fristelsene som lurer under byens glitrende fasade, virker Los Angeles å være det ideelle reisemålet for en fallen vampyr som ønsker å redde noen fortapte sjeler, og med det kanskje redde sin egen ved å gjenreise håpet til dem som sitter fast i en allerede tapt kamp mot sine egne demoner.