Devs
Lily Chan, en ung programutvikler, etterforsker den hemmelige avdelingen hos arbeidsgiveren sin, et nyskapende teknologiselskap i Silicon Valley, som hun tror står bak drapet på kjæresten hennes.
Devs handler om Lily Chan, en ung programutvikler som jobber for Amaya, et nyskapende teknologiselskap i Silicon Valley. Etter at kjæresten hennes, Sergei, ser ut til å ha tatt selvmord, begynner Lily å mistenke at noe er galt og tar fatt i saken. Hun innser fort at alle sporene leder til Forest, Amayas gåtefulle direktør, og Devs, selskapets hemmelige avdeling. I Lily sitt oppdrag for å finne sannheten avdekker hun en teknologi-basert konspirasjon som kan endre verden.