Siren
Bristol Cove er en kystby berømt for en gang å ha vært havfruenes hjemsted. Myten ser ut til å stemme når en mystisk jente ankommer byen, og den dramatiske kampen mellom mennesket og sjøen tar en ny ondskapsfull vending.