Lellobee City Farm
Lellobee City Farm er en innbydende oase midt i storbyen. Hver episode inneholder livsferdigheter fortalt gjennom enkle, morsomme og relaterte sanger, som understreker verdiene som deling, tålmodighet og samarbeid.