Bluey
Bluey er en energisk seks år gammel australsk fårehund som elsker å leke og gjøre hverdagens familieliv til et eventyr, samtidig som hun utvikler fantasien sin and hennes mentale, fysiske og emosjonelle motstandsdyktighet.
Dette morsomme og ærlige innblikket i det moderne familielivet feirer at fantasien hjelper til med utviklingen av sunne barn. Den australske fårehundvalpen Bluey har endeløs fantasi, og elsker å gjøre om hverdagen til lekne eventyr. Hun og lillesøsteren Bingo kaster seg ut i utforskningen av verden hvor leken overvinner frykter og tester voksenroller. Og det beste de vet er når foreldrene, spesielt pappa, blir med på moroa. Mamma Chilli har begynt å jobbe igjen, og pappa Bandit sjonglerer barnepass med jobbing hjemmefra. Men selv om han kanskje tror at han har kontrollen, er det definitivt jentene som bestemmer når det kommer til lek, og egentlig alt annet også!