Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders er en dramaserie om FBIs spesialavdeling som har som oppgave å oppklare forbrytelser og redde amerikanere i fare i utlandet.
Criminal Minds: Beyond Borders er en dramaserie om FBIs spesialavdeling som har som oppgave å oppklare forbrytelser og redde amerikanere i fare i utlandet. Det internasjonale responsteamet ledes av Jack Garrett, en veteran med 20 års erfaring fra byrået. Teamet inkluderer Clara Seger, Matthew Simmons, Russ “Monty” Montgomery og Mae Jarvis. Disse eksepsjonelle agentene er dedikert til å få amerikanske borgere trygt hjem ved å profilere og identifisere kriminelle i andre land.