NYPD Blue
NYPD Blue er en amerikansk dramaserie om politiprosedyrer iscenesatt i New York City, og utforsker anstrengelsene til kriminalbetjentteamet i 15. distrikt i Manhattan. Showet fikk positiv omtale, hyllet for sin dristige og realistiske skildring av rollebesetningens personlige og profesjonelle liv, selv om showet fikk kontroversiell oppmerksomhet for framstilling av nakenhet og alkoholisme.