Scream Queens
Scream Queens er en serie som utfordrer komedie- og grøssergenrene og er skapt av Ryan Murphy, Brad Falchuk, Ian Brennan og Dante Di Loreto. I den første sesongen er handlingen lagt til et college campus som rystes over en mengde drap.