Love, Simon
Alle fortjener en flott kjærlighetshistorie, men for 17 år gamle Simon, er det litt komplisert. Den homofile tenåringen har ikke kommer ut av skapet enda, og kjenner ikke identiteten til den anonyme klassekameraten han har falt for på nettet. Å løse begge problemene blir et hysterisk, skremmende og livsendrende eventyr.