The Artful Dodger
En historie om å starte på nytt, svik, revansj og kjærlighet med en vri. Jack Dawkins er Artful Dodger, som forvandlet sine raske fingre som lommetyv til en dyktig kirurgs hender. Dodger slites mellom umulig kjærlighet og fristelsen av å bli en del av en forbryterverden. Det krever sin mann.