The Muppets Mayhem
Etter å ha spilt rock ‘n’ roll i 45 år, drar Electric Mayhem på en episk musikalsk reise for å endelig spille inn sitt første studioalbum. Med hjelp fra en ambisiøs, ung musikksjef må det uendelig kule, ikoniske Muppet-rockebandet – bestående av Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot og Animal – ta seg sammen når de møter den moderne musikkbransjen i håpet om å selge til platina.
Etter å ha spilt rock ‘n’ roll i 45 år, drar alles favoritt-Muppetband, Dr. Teeth and the Electric Mayhem, på en episk musikalsk reise med en ambisiøs ung musikksjef ved navn Nora Singh. Hun overbeviser de gamle rockerne om å endelig skrive, spille inn og slippe sitt første studioalbum. I et håp om å redde et døende plateselskap, reintroduserer Nora gruppen – bestående av Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot og Animal – for den travle, moderne musikkbransjen. Men den tilbakelente stilen til det grenseløst kule, ikoniske bandet byr på uendelige utfordringer. Hun tilkaller hjelp fra søsteren sin, sosiale medier-guruen Hannah, og en pussig Mayhem-superfan ved navn Moog, og sammen treffer de noen av nåtidens største musikkstjerner i håpet om å selge til platina.